• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån på 190k, hur ska man tänka?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
H

Hm321

Gäst
Poäng: 0
Nej. Känns meningslöst att ringa och fråga. Fick bara ett email:

Baserat på vår kreditprövning och inhämtade uppgifter kan vi tyvärr inte bevilja din låneansökan (men se nedan för ett eventuellt alternativ).
Under är bara deras kontaktinfo.

Gissar på att det är för jag har någon speltransaktion för 2 veckor sen. Och de använder tink där de kan se alla transaktioner. Eller att någon info jag angett är missvisande. Har drygt 5k i ammortering och ränta för övriga lån som jag inte samlar. Så jag skrev det. Vet inte om det var fel tänkt av mig. Var exakt av det här skälet jag funderade på att söka mindre belopp.

Ringde advisa och de skulle bara höra med moank nu.
 
H

Hm321

Gäst
Poäng: 0
Okej tack för hjälpen! Tog marginalen. Behövdes ingen instantor(eller liknande som moank använde) och ingen info om vad jag betalar för lånen utan bara kontonummer och signera. Så tror det blir beviljat :)

Kommer minska månadskostnaden med minst 7000kr varav säkert hälften var ränta och avgifter
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Okej tack för hjälpen! Tog marginalen. Behövdes ingen instantor(eller liknande som moank använde) och ingen info om vad jag betalar för lånen utan bara kontonummer och signera. Så tror det blir beviljat :)

Kommer minska månadskostnaden med minst 7000kr varav säkert hälften var ränta och avgifter

Du kan nog se det som färdigt :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp